Nieuwe website op maat voor Coornaert.be

Coornaert.be is uw expert in het plaatsen van alarmsystemen en camerasystemen. Dit zowel voor particulieren als professionelen in heel Vlaanderen.

De uitdaging

Het ontwerp van de oude website was verouderd, de gebruiksvriendelijkheid beperkt en de online zichtbaarheid onvoldoende. De expertise & professionele aanpak werden ook niet voldoende weerspiegeld. Dit zorgde voor een gemiste kans in het aantrekken van nieuwe klanten en het versterken van de merkpositionering.

De uitdagingen waren onder andere:

  1. Sterkere visuele presentatie: De nieuwe website moest de betrouwbaarheid en hoogwaardige beveiligingsoplossingen van Coornaert op een aantrekkelijke manier tonen.
  2. Verbeterde gebruiksvriendelijkheid: Een intuïtieve navigatie en duidelijke structuur waren essentieel om bezoekers soepel door de website te leiden.
  3. Focus op leadgeneratie: De website moest geoptimaliseerd worden om contactaanvragen en offerteverzoeken te stimuleren.
  4. SEO en online zichtbaarheid: Het vergroten van het organische verkeer door een gerichte SEO-strategie was cruciaal.

 

Wat deden wij?

Om Coornaert te voorzien van een website die voldeed aan zowel hun wensen als wat de klant nodig had, hebben we een strategische aanpak gehanteerd vanuit de 4 zelfde pijlers:

  1. Visueel ontwerp
    We hebben een modern en strak design gecreëerd dat de betrouwbaarheid en expertise van Coornaert onderstreept. Professionele visuals en duidelijke informatie over de aangeboden alarmsystemen werden centraal geplaatst.
  2. Gebruiksvriendelijke structuur
    De website is gebouwd met een gemakkelijke scroll through, zodat bezoekers eenvoudig de gewenste informatie kunnen vinden in een logische chronologische structuur. Dit omvatte een overzichtelijke indeling van oplossingen, diensten en contactmogelijkheden. De scroll through van de website sloten we af met enkele schokkende cijfers als laatste reden waarom een klant dergelijke producten nodig heeft.
  3. Conversiegericht ontwerp
    Op het einde van de scroll through homepagina werkten we met strategisch geplaatste call-to-actions en gebruiksvriendelijke formulieren om bezoekers te stimuleren om contact op te nemen of een offerte aan te vragen. De “Gratis offerte” knop is altijd beschikbaar en werkt als een echte leadmachine.
  4. SEO-optimalisatie
    Door middel van zoekwoordenanalyse en contentoptimalisatie is de website geoptimaliseerd voor zoekmachines, wat heeft geleid tot een aanzienlijke stijging in organisch verkeer aanvullend op betalende advertenties.

 

Websync heeft onze website (www.coornaert.be) volledig onder handen genomen. Het resultaat mag er zijn! TOP WERK!

Klaar om ook digitaal te groeien?